13 Mart 2012 Salı

2. yılbaşı

3.5 ay sonra ekleyebiliyorum bu yazıyı. Tembellik işte. Minik kuşun annesi sabahtan yemek kursuna giderek tavuk dolmasını hazırladı. Büşra Abla, Begüm Abla Tuğba abaaa ve bizim çekirdek ailemiz akşam yemeğinden sonra misafirlerimizi beklemeye koyulduk...
Öncelikle yeni yıl akşamını bizimle geçirmek için gelen Büşra Ablamız ve arkadaşı Begüm Ablamıza, ve tabiki abaaa (Mirimahın repliği)mız Tuğba Ablamıza  hazırlık aşamasındaki yardımları için çok teşekkürler. Ablalarımız sandalye süslemelerinde oldukça iddalılar.


Misafirlerimiz Öykülere ve Kaanlara ise yeni yıl akşamında bizde oldukları için teşekkürler. Ayrıca Öykü'nün annesinin kekleri, minik topları ve Kaan'ın annesinin börekleri için bol yıldızlı teşekkür...




 Bir gece önceden ben de bardak süslemelerini hazırlamıştım. Daha önce lohusa şerbeti takımı için yaptığım bardak süslemelerinin benzerini bu defa yeni yıl için hazırladım.


Ayrıca minicikler için yine geceden noel babalı bir pinyata hazırladım. Pinyata yapımı için buraya bir tık. Pinyataya asacak yer bulamayınca babalarımız tutmak zorunda kalsa da bence başarılı bir çalışmaydı....:)) Çünkü minicikler çok mutluydu. Tabiki bizde...:)))))))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!