9 Haziran 2012 Cumartesi

Meraklı Minik

Tübitak tarafından her ay hazırlanan Meraklı Minik dergisini Mihrimah 5 aylıkken bir marketin reonunda görüp almıştım ve her ay dergiyi almayı kendime iş edinmiştim. Minik kuşa dergi eki ile gelen akivitlerden yaptırmaya çalıştıysam da hep başarısız olmuştum. Ama sonunda başardık.... Mayıs ayı Meraklı Minik konusu kelebeklerdi. Mihri Hatun kelebekleri annanenin bir küçücük kelebek şarkısından Aç Tırtıl ve Kelebek  kitaplarından tanıyordu. Hatta kelebek şarkısını o kadar güzel söylüyor ki şimdi. Bayılıyorum o haline...




Meraklı miniğin içinden çıkan kelebeklerimize renk vermeye çalıştık. Sonra da kelebeğimizi dolabımıza asıp sergiledik. :))))))

Dip Not: (Nihoşla üniversite sınavına hazırlanırken kullandığımız replik.... Ne zaman söyleyesem aklıma gelir. Yazmadan geçemedim.)
Çocuk hazır olunca her işin üstesinden geliyor... Hazır olmadan hiçbirşey yapmıyor...
Meraklı Miniği önce anneler okuyor...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!