24 Kasım 2010 Çarşamba

Doktor edinme

Bu mutlu yola çıkarken kızımın cinsiyetini bilmeden Güneşime yazmışım defterime. Şimdi Güneşim mışıl mışıl uyuyor babasının yanında. Bugün doktora gittik. Belki de yeni anne olanların en büyük sorunlarından birisi. Aslında sorun demek biraz yersiz ama.

İlk doğduğunda muayene eden doktorumuza gittik ilk olarak. Ancak nedense bir elektrik alamadık eşim de  ben de nedense. Sonra zaten 20 günlük olunca memleketin yoluna düştük. Amasyada harika bir doktorumuz vardı. Ahmet POLAT. Çok ama çok memnun kaldım. Tabi insan o muameleden sonra aynısını İzmitte ararsa ne olur... Sonuç hüsran. Ahmet Bey kolik kızımla baştan aşağı ilgilenip bana tek tek her bir ayrıntıyı anlattı. Kızımın sağlıklı olduğuna o zaman inandım gerçekten. Yoksa saat 10 da başlayıp, saat sabah günışıyana kadar ağlayan bir bebek nasıl sağlıklı olabilir ki diye kendi kendimi yiyorum. Tabi bir de annaneyi...:))) Sonuçta evimize döndük. Doktor arayışımız sürerken eşimin bi tanıdığı ikizlerini götürüyormuş Suat GÜRKAN' a. Tavsiye etti. İyi de etti. İşte dedim bu aradığımız. Ahmet Bey kadar iyi bir doktor. Mihrimah Asyama hayırlı ola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!