25 Kasım 2010 Perşembe

Kızımın doğum hazırlıkları

Biraz geç bir yazı ama yazmadan duramayacağım. Kızımın beklenen doğum tarihi 30 ağustos 2010 olarak gözüküyordu. Malum bu sene sıcaklar çok bastırınca ben 4 temmuz itibariyle doğum iznine ayrılmış oldum. Şişlerim oldukça fazlaydı. Tabiri caizze davul gibiydi ayaklarım. Ayrılmamla beni bir telaş aldı bir telaş. Doğum için hastane süslemesi fiyatlarına baktım. Çok abartı geldi. Başladım kendim yapmaya. İlk olarak kapı süsümüzü yaptım. Hala salonumuzun kapısında asılı kendileri. Annemle birlikte tuafiyelerden edindiğim pembe renkli objelerle oldu da bitti bizim kapı süsümüz.



Sonra biraz araştırmadan sonra bir defter hazırlamaya karar verdim. Kızım doğduğunda onu ilk defa görenlerin duygularını paylaşacağı bir defter. Pembiş pempiş defterimizi de hazırladık. Hala annesi yazamamış olsa da:(((((



Lohusa şerbeti ikramı bizde yok. Ama bardak süslemesi yapmak da ilginç olabilir diye bir tepsi ve 6 bardak süsümüzü de hazırladım.

Ama ne yazıkki şekerlerimizi kendim yapamadım. Ama annanemiz mevlüt için küçük patikler ördü. Pek de güzel oldu patiklerimiz...:)))

Doğum süslemelerimiz böylece hazırlanmış oldu. 5 tane de nazar boncuklu balon aldık mı odamız süslü süslü oluverdi.
Sağolsun sevgili arkadaşlarım Zeynep, Seda, Ercan, sevgili babamız ve annanemiz odamıza biz gelmeden süslemeyi yapmışlardı bile. Babamız bize bir adet orkide de alınca odamız bal böcek oldu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!