7 Aralık 2010 Salı

Anne Yapımı Kartlar

   Gece gece üşenmedim yazayım hemen dedim. Heyecanlı imiş bu blog koşuşturmacası bu arada. Hamileyken bi yerde okumuştum bebeklerin siyah ve beyaza ilgilerinin olduğunu. Gerçekten de Mihrimah'ın üzerime siyah beyaz birşey giydiğimde ya da giyen birisi ile karşılaştığında gözünü alamadan bakması bunu doğrular nitelikteydi. Bu arada yine Ağustos annelerinden Bebek Şekeri oyuncak olarak kullandığı siyah beyaz  kartlardan bahsedince hemen arayışa koyuldum. Önce kartların bulunduğu siteyi ziyaret ettim. (http://www.monozebra.com/) Hakikatten de kartlar oldukça ilgi çekici görünüyorlardı. Ama ben  benzerini yaparmıyım? Yaptım. Bakalım beğenecek misiniz...

     Aslında fazla zaman almamazına rağmen minik kuşun uyku saatlerini yakalamak gerektiğinden parça parça yapabildim. Önce internette bu kartlara uygun resim arayışına girdim. Türk sitelerde bulamayacağımı anlayınca flash card olarak arattım google teyzeme. Oooo derya deniz. Ama tüm resimleri http://forum.brillkids.com/ adresinden aldım. Öneririm gerçekten çok fazla materyal var. Ben ilerisi içinde kullanabileceğim çok şey buldum açıkçası.

    Sonra karton arayışına girdim. Önce alayım dedim. Sonra gereksiz buldum. Minik kuşun annesi babası da akademik hayat dolayısıyla katıldıkları sempozyumlardan ve annenin düzenlenen eğitimlerde aldığı karton dosyalar harika materyeller oldu bir anda. 1 yapıştırıcı, makas ve maket bıçağı ile bu iş tamamdır.
    Ama dediğim gibi önce minik kuş uyudu. Yani anlayacağınız aslında o uyumasa anne bunların hiçbirini yapamazdı.
 
     Bu akşamlık yüzler kısmını tamamladık. Yarın da umarım hayvanlar kartlarımızı yaparız. Ama merak ettiğim sabah nasıl karşılayacağı... Umarım beğenir bal böceği....

7 yorum:

Şule Zeynep dedi ki...

Bebeklerin siyah beyaza bu kadar ilgilerinin olduğunu daha önce ne duydum ne de gördüm, çok enteresan geldi doğrusu...

bu konu çok ilgimi çekti, bebeklerin zeka gelişimine çok faydası olur sanırım, mutlaka araştırıcam...

çok da tebrik ediyorum seni canım, yeni yeni şeyler duyuyoruz senden, süpersin hakikaten..

kartları nasıl yaptığın hakkında da bilgi verirsin dimi?

ya da fotokopi mi çektirsem direk ;)) nasıl olsa aytuğ teyzesi yapmış ;)

duru_bir_sevgiye_dair dedi ki...

eline sağlık canım.çok güzel görünüyorlar
inş. kuzuşun da sever..tekniğini anlattığın için saol ben dahil gruptaki birçok anne yapacağız emin ol :D

kermit dedi ki...

:)) Aytuğ Teyzemizin eline sağlık, ne de güzel olmuşlar,ilk fırsatta yapılacaklar arasına eklendi:)

urasınannesi dedi ki...

Gerçekten süper fikir üstelik zevkli de olmalı :)
bende kaydettim bunu en kısa süre de dener va başarılı olurum umarım :)

serda dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ben de gözümü alamıyorum :)

Adsız dedi ki...

Merhaba brillkids den yüz ve hayvan resimlerini indiremiyorum. link varsa verebilirmisiniz acaba teşekkürler

SERAP dedi ki...

bende link istiyorum İngilizce olamsı kötü olmuş:)

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!