14 Aralık 2010 Salı

Süt İşi

Bu süt işi zor işmiş vesselam. Anneliğin ilk basamağı diyorum ben. Malum sezeryanla doğum yapıp doğum sancılarını çekmeyen bir anne olarak. Gaz sancılarını saymazsak bebeğin süt ihtiyacını karşılamak anneliğin ilk basamağı oluyor. Minik kuş bir kaç gündür mızırtılı bir halde dolaşınca eşime bir mama alıp deneyelim dedim yoksa aç mı bu çocuk? Gece saat 12 de cuma akşamı açık eczaneden mamayı alıp emzirdikten sonra verince bebişim 90 cc. almasın mı? Tabi aldı beni bir telaş. Hafta sonu boyunca sütüm yetmiyo diye ah edip vah ettim. Arada mama verdik. Sustu ve bir güzel uyudu minik kuş. Derhal doktorumuzu aradık. O da mama verebileceğimizi ama peşinden su vermemizi önerdi. Bu arada tabi süt artırmanın yollarını ararken Ülker'in ürettiği Maltana diye bir içecekten haberdar oldum. Dün babacık hemen aldı getirdi. 2 şişeyi bitirdim. Gerçekten işe yarıyor. İlgilenenlere duyrulur.


Minik kuşun fotoları da annane ve nine için gelsin. Uzaktayız hergün resim istiyolar.:)))) Babacıkla minik kuşun saadeti ve banyodan çıkan minik kuş.

                                                               

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel mihrimah sultan...

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!