2 Aralık 2010 Perşembe

Oyuncakların En Güzeli

Dün yazmayı unutmuşum oyuncaklarım kısmına. Sonradan aklıma gelince fotoğraflayıp yazarım diye geçirdim içimden. İyi de olmuş doğrusu. Fotoğraflamadan ekleseydm belki bu kadar anlamlı olamazdı. Son bir haftadır minik kuşun yeni alışkanlığı. Gördüğü ellere saldırmak oldu. Malum bu dönemlerde (şu an 3,5 aylık) ellerini tanımaya başlıyor ama başkalarının ellerine ilgi duyacağını düşnmememiştim. Uykuya dalmadan önce elimi tutup onunla uyuyor eğer kucakta değilse. Hatta bazen elimi çekmeye çalışınca eğer iyi dalmamışsa uyanıveriyor. :))))))) Bu alışkanlık sadece uykuda dalarken hüküm sürmüyor tabi. Geçen hafta alışveriş merkezinde alışveriş sepetinin içinde sıkılınca oturmaktan ve etrafa bakınmaktan babası elini gösterince yine ağlamayı kesip oynamaya başladı.


Evdede eğer tüm oyuncaklardan sıkıldıysa ve ağlıyorsa anında elimi gösteriyorum. (Tabi altı temiz ve karnı toksa) Bozuk plak gibi anında susup elimle oynamaya başlıyor. Eviriyor, çeviriyor, ben çekene kadar sıkılmıyor elimden. Eeee oyuncakların en güzeli anne ve babanın eli olsa gerek.:)))))))))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

minnoş

Adsız dedi ki...

Aytuğ yaaa. böyle yapma. gelip sevmek istiyorum. tabi her zaman mümkün olmuyor :(
Ayrıca çok başarılı oldun bence bu blog konusunda. tebrik ediyorum. öpüyorum ikinizi de pembiz yanaklarınızdan Gonca

Şule Zeynep dedi ki...

Süpermiş ;))

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!