8 Aralık 2010 Çarşamba

Kartlar Part_1

Evet anne sonunda evi azda olsa toparlayıp kartları Mihrimah'a göstermeyi başardı. Bakalım Mihrimah neler yapmış?

Önce gülen kızımızı gösterdim. İşin açıkçası beklediğim ilgiyle karşılaşamadım. Ama bunu sabah erken uyanıp uykumuzun gelmesine bağladım. Kartları eline almak istedi. Ben de verdim. Ancak dikkatli olmak lazımdı bu sırada. Çünkü ağzına almaya çalıştığından yanlışlıkla gözüne bişey yapabilirdi minik kuş. Fotoğraf çektiğimi anladığından mı, yoksa ben devamlı bişeyler söylediğim için bana bakmak istediğinden mi bazen ilgisi dağılıp bana doğru baktı. Tabi bu da kameraya poz verir görüntüsünü ortaya çıkardı. En sonunda kartlardan sıkılıp uzunca yüzüme bakınca, artık uyumaya karar verdiğimizi anladım.  Sonuç uyuyan Mihrimah:)))))))

2 yorum:

thalassapolis dedi ki...

sen ne şekersin yaa

Karaloglu YUSUF dedi ki...

abi sen bu gidişle damadı iç güveysi olarak alırsın herhalde :D

yusuf özdemir

Yorum Gönder

Yorumlarınızda isim belirtirseniz memnun olurum. Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!